lørdag 25. mai 2013

Fleecekjoler - del 1

På Kvalsvikdagane i august 2012 så jeg noen som solgte fleecekjoler til 750-900 kr. De var veldig fine, og jeg tenkte: "Dette skal jeg også kunne klare". Som tenkt så gjort. Det ble to kjoler til Tuva; en rød og en rosa, og to kjoler til meg; en brun og en lilla. Her er bilder av Tuva sin rosa og min brune:



 Nederst på ermekantene har jeg sydd på pyntebånd.

 På min kjole har jeg pyntet med to hjerter i bommullsstoff.
Hjertene er tegnet på frihånd.

Tuva sin kjole er også pyntet med kantebånd på ermene.
Nederst på kjolen har jeg festet et merke som jeg kjøpte på en butikk.

Jeg tar på meg oppdrag i å sy slike kjoler til andre. Prisen avhenger av størrelsen og hvor mye pynt som skal være på. Ta kontakt på enustad1@gmail.com for pris.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar